ساخت مدل سه‌بعدی از روی طرح دوبعدی

ارسال شده در: مقالات | ۲

در این مقاله، Claudio Saavedra هنرمند شیلیایی نکاتی را در رابطه با تبدیل طرح‌های دوبعدی به سه‌بعدی بیان می‌کند؛ فرایندی که بسیاری از هنرمندان می‌دانند به آن آسانی که به نظر می‌آید نیست.   ۱. رفرنس یکی از بزرگترین دشواری‌هایی … ادامه یافت

سه دلیل که چرا انیماتورها باید به تمرین Bouncing Ball مسلط شوند

ارسال شده در: مقالات | ۰

اولین تمرینی که هر انیماتور با آن دست و پنجه نرم می‌کند، توپی است که به زمین می‌خورد و دوباره از سطح زمین بلند می‌شود، این تمرین را با نام Bouncing Ball می‌شناسیم. مقاله‌ی پیش رو توسط یکی از حرفه‌ای‌های … ادامه یافت

تفاوت مدلسازی هارد سرفیس با ارگانیک چیست؟

ارسال شده در: مقالات | ۰

در مقاله زیر تفاوت بین مدلسازی به روش هارد سرفیس و ارگانیک بررسی می‌شود. این مقاله نوشته‌ی Mark Masters و در سایت Digital Tutors منتشرشده است. مدلسازی شامل دو بخش مدلسازی ارگانیک (Organic Modeling) و مدلسازی هارد سرفیس (Hard Surface Modeling) … ادامه یافت

چرا هنرمندان عرصه‌ی سه‌بعدی بایستی هنر دوبعدی را نیز بیاموزند

ارسال شده در: مقالات | ۱

در مقاله‌ی پیش رو که به قلم Rob Chang یکی از هنرمندان عرصه‌ی گرافیک در وبسایت CGSociety نوشته شده است، به بیان اهمیت شناخت اصول دوبعدی برای یادگیری هنر سه‌بعدی پرداخته می‌شود. همواره از سمت هنرمندان سه‌بعدی با این سوال … ادامه یافت